• zaloguj się
  • utwórz konto

Wydział Humanistyczny 2024/2025 - rekrutacja na studia podyplomowe

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Zarządzanie kompetencjami społecznymi w biznesie

Szczegóły
Kod WH_ZKSwB_podyplomowe
Jednostka organizacyjna Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Poziom kształcenia Podyplomowe
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 35
Czas trwania 2 semestry
Adres komisji rekrutacyjnej Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków
Godziny otwarcia sekretariatu 9:00-15:00
Adres WWW https://wh.agh.edu.pl/studia/studia-podyplomowe-i-kursy/studia-podyplomowe-zarzadzanie-kompetencjami-spolecznymi-w-biznesie/
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (21.06.2024 08:00 – 20.10.2024 23:59)
 Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

 

informacje o studiach Zarządzanie kompetencjami społecznymi
w biznesie
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia 
(czesne)

I semestr:  3 500 zł
II semestr: 3 000 zł

Całość: 6 500 zł

O studiach

Studia adresowane są do osób, które w pracy zawodowej wchodzą lub zamierzają wchodzić w częste interakcje społeczne tak z klientami jak i pracownikami firmy różnych szczebli (HR, kadra zarządzająca, menedżerowie, specjaliści). Ich skuteczność wymaga umiejętności nawiązywania kontaktów międzyludzkich, efektywnej komunikacji i biegłości w rozwiązywaniu problemów

i konfliktów. 

 

Studia dedykowane są osobom, których zawód oraz pozycja profesjonalna - obecna lub przyszła - wymaga tzw. kompetencji miękkich. Cecha ta jest szczególnie ważna w zmieniającym się otoczeniu biznesowym oraz w pracy w środowisku międzykulturowym. 

W szczególności oferujemy studia osobom, które:

  • są decyzyjne i na pracują stanowiskach zarządczych, mających w zakresie swoich obowiązków kierowanie zespołami, podejmowanie decyzji dotyczących innych, a chcą to robić profesjonalnie i skutecznie;
  • działają w szeroko rozumianym biznesie i regularnie pozostają w relacjach zawodowych z klientami i współpracownikami;
  • są specjalistami posiadającymi dużą wiedzę, ale nie zawsze potrafią dobrze zaprezentować swój potencjał i monitorować trendy branżowe. 

 

 

Po ukończeniu studiów podyplomowych „Zarządzanie kompetencjami społecznymi w biznesie” absolwenci i absolwentki będą przygotowani do podejmowania wyzwań na stanowiskach menedżerskich i specjalistycznych. Nabyte kompetencje sprawią, że będą skutecznie współpracować z różnymi grupami ludzi, budować trwałe relacje oraz przyczyniać się do rozwoju organizacji. 

 

Przebieg rekrutacji

Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje

Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego. 

Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).

Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego

Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".

Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty

Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.

Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne

Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie"Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.

Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.

Oryginały dokumentów wgranych do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem ich potwierdzenia za zgodność z orygniałem. 

 

Terminy zgłoszeń:

 

Od 21.06 2024 r. do 23. 02. 2025 lub wyczerpania miejsc.

 

Prosimy osoby, które starają się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych o kontakt pod adresem: akulpa@agh.edu.pl

 

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego
  • dyplom ukończenia studiów wyższych 
  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską (jeśli dotyczy)
  • formularz zgłoszeniowy (wygenerowany z systemu IRK)
  • tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • oświadczenie o zapoznaiu się z regulaminem studiów podyplomowych (do pobrania
    w zakładce 
    Zgłoszenia rekrutacyjne pod przyciskiem "Dokumenty i dalsze kroki")
  • poświadczenie wniesienia opłaty za pierwszy semestr studiów

Kontakt

Organizator studiów podyplomowych:

Wydział Humanistyczny
30-054 Kraków, ul. Czarnowiejska 36
budynek C-7, pokój 009

Kierownik studiów:

dr Łucja Kapralska 

tel.: +48 12 617 43 93
e-mail:lkapral@agh.edu.pl
  

Koordynator studiów:

dr Marzena Mamak-Zdanecka

tel.: +48 12 617 43 93
e-mail: mamak@agh.edu.pl
 

Opieka administracyjna:

mgr Anna Kulpa

tel.: +48 12 617 43 83
e-mail: akulpa@agh.edu.pl