Kod | WH_UX1_podyplomowe |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 26 |
Limit miejsc | 32 |
Czas trwania | 2 semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków |
Godziny otwarcia sekretariatu | 7:30-14:30 |
Zadaj pytanie |
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025 |
informacje o studiach | https://ux.agh.edu.pl/ |
opłata rekrutacyjna | brak |
opłata za studia (czesne) |
I semestr: 6 000 zł Całość: 11 000 zł |
O studiach
Studia User Experience & Product Design uczą podejścia do tworzenia produktów interaktywnych w oparciu o wiedzę, a nie przeczucia, tak aby zaprojektowane produkty były intuicyjne i wartościowe dla użytkowników. Studia rozwijają kompetencje badawcze, strategiczne, projektowe i liderskie. Ich program oparty jest na metodyce Human-Centered Design, czyli projektowania zorientowanego na człowieka, i jest realizowany zgodnie z duchem Lean Startup. Wykładowcy kładą nacisk na efektywne techniki badania i projektowania doświadczeń użytkownika, łatwo osiągalne także dla małych zespołów projektowych czy start-upów. Pokazują, jak włączyć działania projektowe w codzienną pracę całego zespołu, jak robić to w zgodzie z agile i ze wszystkimi interesariuszami projektu.
Studia kładą nacisk na zdobywanie wiedzy poprzez praktykę i zanurzenie w doświadczeniu, dzięki rozwiązywaniu przez studentów realnego problemu projektowego, pracy w małych zespołach pod okiem mentorów, dzięki współpracy z partnerem biznesowym oraz zajęciom z doświadczonymi praktykami.
Wszystkie zajęcia XVII edycji studiów będą odbywać się w formie stacjonarnej.
Kto może podjąć studia?
Studia skierowane są do osób pracujących w branży UX, jak i do osób, które dopiero zaczynają lub chcą rozpocząc pracę związaną z projektowaniem doświadczeń użytkownika.
Uczestnikami studiów mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych (co najmniej inzynierskich lub licencjackich).
Przebieg rekrutacji
Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje
Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego.
Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).
Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego
Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".
Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty
Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.
Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne
Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie". Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.
Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.
Rekrutacja będzie prowadzona w dwóch turach. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
I tura rozpocznie się 02.09.2024 r. o godz. 8:00 i skończy się 16.09.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu I tury status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego.
II tura (jeśli będą wolne miejsca) rozpocznie się 20.09.2024 o godz. 8:00 i skończy się 30.09.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu II tury status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego.
Osoby starające się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych prosimy o kontakt pod adresem: anosal@agh.edu.pl
Termin zgłoszeń:
od 2.09.2024 r. do 30.09.2024 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Oryginał dyplomu wgrany do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem jego potwierdzenia za zgodność z orygniałem.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego |
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia |
|
Kontakt
Organizator studiów podyplomowych: |
Wydział Humanistyczny |
Kierownik studiów: |
dr Maria Stojkow tel. 889 505 377 |
Opieka administracyjna: |
Aneta Nosal tel. +48 12 617 42 52 |