Kod | WH_ITBM_podyplomowe |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 20 |
Limit miejsc | 25 |
Czas trwania | 2 semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków |
Godziny otwarcia sekretariatu | 7:30-14:30 |
Adres WWW | https://business-management.pl/ |
Zadaj pytanie |
- Tura 1 (17.06.2024 12:00 – 29.08.2024 11:00)
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025 |
informacje o studiach | https://business-management.pl/ |
opłata rekrutacyjna | brak |
opłata za studia (czesne) |
I semestr: 6 350 zł Całość: 12 700 zł |
O studiach
Celem studiów podyplomowych jest edukacja osób, które wybierają ścieżkę menedżerską w branży IT. Studia są kierowane do liderów, kierowników oraz specjalistów z potencjałem na rozwój w obszarze menedżerskim w sektorze IT. Studia kształcą w zakresie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, budowania i kierowania zespołami, przywództwa, nowoczesnej ekonomii, finansów przedsiębiorstwa oraz umiejętności menedżerskich. Mocną podstawą programową są kursy z zakresu zwinnego zarządzania projektami IT oraz z obszaru technologii i tworzenia architektury systemów informatycznych.
Kto może podjąć studia?
Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych (co najmniej inżynierskich lub licencjackich). Kandydaci powinni spełnić przynajmniej jedno z dwóch kryteriów:
- wykazać się min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym w branży IT;
- posiadać ukończone studia wyższe z zakresu informatyki, automatyki, elektroniki, telekomunikacji lub pokrewne (minimum studia inżynierskie lub licencjackie).
Uwaga! W pierwszej kolejności na studia przyjmowane będą osoby spełniające minimum jeden z dwóch powyższych warunków. Pozostali kandydaci będą rekrutowani w przypadku dostępnych miejsc wolnych zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
Przebieg rekrutacji
Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje
Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego.
Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).
Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego
Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".
Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty
Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.
Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne
Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie". Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.
Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.
Rekrutacja będzie prowadzona w dwóch turach. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.
I tura rozpocznie się 17.06 2024 r. o godz. 12:00 i skończy się 29.08.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu I tury status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego.
II tura (jeśli będą wolne miejsca) rozpocznie się 31.08.2024 o godz. 8:00 i skończy się 29.09.2024 r. o godz. 23:59.
Po zakończeniu II tury status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego.
Kandydatów starających się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych prosimy o kontakt pod adresem: anosal@agh.edu.pl
Termin zgłoszeń:
od 17.06.2024 r. do 30.09.2024 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.
Oryginał dyplomu wgrany do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem jego potwierdzenia za zgodność z orygniałem.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego |
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia |
|
Kontakt
Organizator studiów podyplomowych: |
Wydział Humanistyczny |
Kierownik studiów: |
dr Tomasz Piróg |
Opieka administracyjna: |
lic. Aneta Nosal |