• zaloguj się
  • utwórz konto

Wydział Humanistyczny 2024/2025 - rekrutacja na studia podyplomowe

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Budowanie wizerunku pracodawcy (Employer Branding)

Szczegóły
Kod WH_EB_podyplomowe
Jednostka organizacyjna Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Poziom kształcenia Podyplomowe
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 36
Czas trwania 2 semestry
Adres komisji rekrutacyjnej Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków
Adres WWW https://employerbranding.agh.edu.pl/
  Zadaj pytanie
Tura 2 (01.10.2024 00:00 – 18.10.2024 23:59)

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (18.07.2024 09:00 – 30.09.2024 23:59)
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

 

informacje o studiach https://employerbranding.agh.edu.pl/
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia 
(czesne)

I semestr:  3 150 zł
II semestr: 3 150 zł

Całość: 6 300 zł

O studiach

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów ds. zarządzania wizerunkiem pracodawcy, posiadających interdyscyplinarną, praktyczną i aktualną wiedzę z zakresu nowoczesnych narzędzi, najświeższych trendów, badań i najlepszych praktyk dotyczących employer brandingu, ze szczególnym uwzględnieniem aspektu biznesowego, wizerunkowego, marketingowego oraz twardego i miękkiego HR.

Są to pierwsze studia podyplomowe w Polsce tak kompleksowo obejmujące zagadnienia związane z budowaniem i zarządzaniem wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji, odpowiadające na aktualne potrzeby rynku pracy oraz na zainteresowanie firm i działów HR, PR i marketingu.

Kto może podjąć studia?

Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych (co najmniej inżynierskich lub licencjackich).

Przebieg rekrutacji

Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje

Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego. 

Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).

Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego

Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".

Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty

Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.

Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne

Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie"Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.

Kwalifikacja na studia podyplomowe odbywa się na podstawie kolejności opłaconych zgłoszeń. Nie zwlekaj – zarejestruj się już dziś!

Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.

Informacje dodatkowe:

Oryginały dokumentów wgranych do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem ich potwierdzenia za zgodność z orygniałem. 

Dane do wpłaty wysyłamy tylko osobom, których zgłoszenie otrzymało status "zakwalifikowany". Ma to na celu uniknięcie przyjmowania wpłat od kandydatów zarejestrowanych poza limitem miejsc. Status "zakwalifikowany" otrzymują tylko te zgłoszenia, które mieszczą się w limicie miejsc i do których dołączone są wszystkie wymagane dokumenty.

Prosimy osoby, które starają się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych i chcą otrzymać fakturę, o wypełnienie formularza danych do faktury (znajdującego się w sekcji "Moje konto" w zakładce "Dokumenty i dalsze kroki") i wysłanie skanu na adres: pwalotek@agh.edu.pl

Zaświadczenia na potrzeby pracodawców lub instytucji publicznych będą, z uwagi na przerwę urlopową, wydawane do 25 lipca 2024 r. i po 2 września 2024 r.

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego
  • dyplom ukończenia studiów wyższych 
  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską (jeśli dotyczy)
  • formularz zgłoszeniowy (wygenerowany z systemu IRK)
  • tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • oświadczenie o zapoznaiu się z regulaminem studiów podyplomowych (do pobrania
    w zakładce 
    Zgłoszenia rekrutacyjne pod przyciskiem "Dokumenty i dalsze kroki")
  • poświadczenie wniesienia opłaty za pierwszy semestr studiów

Kontakt

Organizator studiów podyplomowych:

Wydział Humanistyczny
30-054 Kraków, ul. Czarnowiejska 36
budynek C-7, pokój 009

Kierownik studiów:

dr Radosław Tyrała
e-mail: 

Opieka administracyjna:

mgr Paulina Walotek
tel. +48 12 617 43 57
e-mail: pwalotek@agh.edu.pl