Kod | WH_UX1_podyplomowe |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 32 |
Limit miejsc | 32 |
Czas trwania | 2 semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków |
Godziny otwarcia sekretariatu | 7:30-14:30 |
Zadaj pytanie |
Rekrutacja na semestr letni 2023/2024 |
informacje o studiach | https://ux.agh.edu.pl/ |
opłata rekrutacyjna | brak |
opłata za studia (czesne) |
I semestr: 6 000 zł Całość: 11 000 zł |
O studiach
Studia User Experience & Product Design uczą podejścia do tworzenia produktów interaktywnych w oparciu o wiedzę, a nie przeczucia, tak aby zaprojektowane produkty były intuicyjne i wartościowe dla użytkowników. Studia rozwijają kompetencje badawcze, strategiczne, projektowe i liderskie. Ich program oparty jest na metodyce Human-Centered Design, czyli projektowania zorientowanego na człowieka, i jest realizowany zgodnie z duchem Lean Startup. Wykładowcy kładą nacisk na efektywne techniki badania i projektowania doświadczeń użytkownika, łatwo osiągalne także dla małych zespołów projektowych czy start-upów. Pokazują, jak włączyć działania projektowe w codzienną pracę całego zespołu, jak robić to w zgodzie z agile i ze wszystkimi interesariuszami projektu.
Studia kładą nacisk na zdobywanie wiedzy poprzez praktykę i zanurzenie w doświadczeniu, dzięki rozwiązywaniu przez studentów realnego problemu projektowego, pracy w małych zespołach pod okiem mentorów, dzięki współpracy z partnerem biznesowym oraz zajęciom z doświadczonymi praktykami.
Wszystkie zajęcia XVI edycji studiów będą odbywać się w formie zdalnej.
Kto może podjąć studia?
Studia skierowane są do osób pracujących w branży UX, jak i do osób, które dopiero zaczynają lub chcą rozpocząc pracę związaną z projektowaniem doświadczeń użytkownika.
Uczestnikami studiów mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych (co najmniej inzynierskich lub licencjackich).
Przebieg rekrutacji
Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje
Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego.
Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).
Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego
Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".
Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty
Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.
Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne
Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie". Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.
Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.
Oryginały dokumentów wgranych do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem ich potwierdzenia za zgodność z orygniałem.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego |
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia |
|
Kontakt
Organizator studiów podyplomowych: |
Wydział Humanistyczny |
Kierownik studiów: |
dr Maria Stojkow tel. 889 505 377 |
Opieka administracyjna: |
Aneta Nosal tel. +48 12 617 42 52 |