• zaloguj się
  • utwórz konto

Wydział Humanistyczny 2023/2024 - rekrutacja na studia podyplomowe

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Projektowanie produktu i doświadczeń użytkownika (User Experience & Product Design)

Szczegóły
Kod WH_UX1_podyplomowe
Jednostka organizacyjna Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Poziom kształcenia Podyplomowe
Języki wykładowe polski
Minimalna liczba studentów 32
Limit miejsc 32
Czas trwania 2 semestry
Adres komisji rekrutacyjnej Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków
Godziny otwarcia sekretariatu 7:30-14:30
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy.

Nadchodzące tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (02.09.2024 08:00 – 16.09.2024 11:00)
  • Tura 2 (20.09.2024 08:00 – 30.09.2024 11:00)
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

 

informacje o studiach  https://ux.agh.edu.pl/
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia 
(czesne)

 I semestr: 6 000 zł
II semestr: 5 000 zł

Całość: 11 000 zł

O studiach

Studia User Experience & Product Design uczą podejścia do tworzenia produktów interaktywnych w oparciu o wiedzę, a nie przeczucia, tak aby zaprojektowane produkty były intuicyjne i wartościowe dla użytkowników. Studia rozwijają kompetencje badawcze, strategiczne, projektowe i liderskie. Ich program oparty jest na metodyce Human-Centered Design, czyli projektowania zorientowanego na człowieka, i jest realizowany zgodnie z duchem Lean Startup. Wykładowcy kładą nacisk na efektywne techniki badania i projektowania doświadczeń użytkownika, łatwo osiągalne także dla małych zespołów projektowych czy start-upów. Pokazują, jak włączyć działania projektowe w codzienną pracę całego zespołu, jak robić to w zgodzie z agile i ze wszystkimi interesariuszami projektu.

Studia kładą nacisk na zdobywanie wiedzy poprzez praktykę i zanurzenie w doświadczeniu, dzięki rozwiązywaniu przez studentów realnego problemu projektowego, pracy w małych zespołach pod okiem mentorów, dzięki współpracy z partnerem biznesowym oraz zajęciom z doświadczonymi praktykami.

 

Wszystkie zajęcia XVII edycji studiów będą odbywać się w formie stacjonarnej. 

 

Kto może podjąć studia?

Studia skierowane są do osób pracujących w branży UX, jak i do osób, które dopiero zaczynają lub chcą rozpocząc pracę związaną z projektowaniem doświadczeń użytkownika.

Uczestnikami studiów mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych (co najmniej inzynierskich lub licencjackich).

 

Przebieg rekrutacji

Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje

Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego. 

Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).

Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego

Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".

Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty

Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.

Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne

Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie"Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.

Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.

Rekrutacja będzie prowadzona w dwóch turach. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

I tura rozpocznie się 02.09.2024 r. o godz. 8:00 i skończy się 16.09.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu I tury status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".  
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego. 

II tura (jeśli będą wolne miejsca) rozpocznie się 20.09.2024 o godz. 8:00 i skończy się 30.09.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu II tury 
status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".  
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego. 

Osoby starające się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych prosimy o kontakt pod adresem: anosal@agh.edu.pl

Termin zgłoszeń: 
od 2.09.2024 r. do 30.09.2024 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Oryginał dyplomu wgrany do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem jego potwierdzenia za zgodność z orygniałem. 

 

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego
  • dyplom ukończenia studiów wyższych 
  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską (jeśli dotyczy)
  • formularz zgłoszeniowy (wygenerowany z systemu IRK)
  • tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • oświadczenie o zapoznaiu się z regulaminem studiów podyplomowych (do pobrania
    w zakładce 
    Zgłoszenia rekrutacyjne pod przyciskiem "Dokumenty i dalsze kroki")
  • poświadczenie wniesienia opłaty za pierwszy semestr studiów

Kontakt

Organizator studiów podyplomowych:

Wydział Humanistyczny
30-054 Kraków, ul. Czarnowiejska 36
budynek C-7, pokój 009

Kierownik studiów:

dr Maria Stojkow

tel. 889 505 377
e-mail: stojkow@agh.edu.pl

Opieka administracyjna:

Aneta Nosal

tel. +48 12 617 42 52
e-mail: anosal@agh.edu.pl