Kod | WH_TMiTC_podyplomowe |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Limit miejsc | 24 |
Czas trwania | 2 semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków |
Adres WWW | http://www.talent-management.pl/ |
Rekrutacja na semestr zimowy 2023/2024 |
informacje o studiach | http://www.talent-management.pl/ |
opłata rekrutacyjna | brak |
opłata za studia (czesne) |
I semestr: 4 700 zł Całość: 9 400 zł |
O studiach
Celem studiów podyplomowych Talent Management in Tech Companies jest edukacja wysokiej jakości specjalistów oraz managerów, którzy będą świadomie tworzyć przyjazne środowisko pracy dla talentów branży technologicznej (obejmującej firmy hi-tech, IT, engineering, telecom). Osoby te będą kreować i wdrażać strategie jako managerowie, specjaliści ds. rekrutacji, eksperci HR, lub strategiczni partnerzy dla biznesu/zarządu w obszarach:
- pozyskiwania talentów
- zarządzania talentami
- kultury organizacyjnej i budowania zaangażowania
- HR business partneringu
- zarządzania projektami wg nowoczesnych metodyk
Kto może podjąć studia?
Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych (co najmniej inżynierskich lub licencjackich).
Przebieg rekrutacji
Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje
Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego.
Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).
Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego
Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".
Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty
Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokukmenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.
Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne
Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie". Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.
Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.
Oryginały dokumentów wgranych do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem ich potwierdzenia za zgodność z orygniałem.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego |
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia |
|
Kontakt
Organizator studiów podyplomowych: |
Wydział Humanistyczny |
Kierownik studiów: |
dr Tomasz Piróg |
Opieka administracyjna: |
mgr Katarzyna Chromik-Myśliwiec |