• zaloguj się
  • utwórz konto

Wydział Humanistyczny 2023/2024 - rekrutacja na studia podyplomowe

zmień rekrutację anuluj wybór

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Marketing Internetowy

Szczegóły
Kod WH_MI_podyplomowe
Jednostka organizacyjna Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Poziom kształcenia Podyplomowe
Języki wykładowe polski
Limit miejsc 36
Czas trwania 2 semestry
Adres komisji rekrutacyjnej Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków
Godziny otwarcia sekretariatu 7:30-14:30
  Zadaj pytanie
Obecnie nie trwają zapisy w wybranej rekrutacji.

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (29.12.2023 10:00 – 19.02.2024 23:59)

Trwające tury w innych rekrutacjach:
  • Wydział Humanistyczny 2024/2025 - rekrutacja na studia podyplomowe
    Tura 1 (20.06.2024 08:00 – 20.08.2024 11:00)
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

 

informacje o studiach  https://marketinginternetowy.agh.edu.pl/
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia 
(czesne)

 I semestr: 3 250 zł
II semestr: 3 250 zł

Całość: 6 500 zł

O studiach

Celem studiów jest zdobycie przez uczestników wiedzy oraz umiejętności praktycznych z zakresu marketingu internetowego. Szczególny nacisk zostanie położony na budowanie kontaktu studentów ze specjalistami branży internetowej i podnoszenie umiejętności z zakresu kreowania kampanii marketingowych w sieci. Kluczowe zajęcia teoretyczne i praktyczne będą prowadzone przez specjalistów z poszczególnych dziedzin na co dzień realizujących kampanie internetowe.

Kto może podjąć studia?

Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych (co najmniej inżynierskich lub licencjackich).

Studia kierujemy przede wszystkim do osób interesujących się Internetem, związanych lub planujących związać się z nim zawodowo (menadżerów, grafików, programistów, informatyków, badaczy społecznych).

Przebieg rekrutacji

Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje

Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego. 

Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).

Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego

Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".

Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty

Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.

Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne

Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie"Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.

Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.

 

Rekrutacja będzie prowadzona w dwóch turach. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

I tura rozpocznie się 20.06 2024 r. o godz. 8:00 i skończy się 20.08.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu I tury status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany". 
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego. 

II tura (jeśli będą wolne miejsca) rozpocznie się 22.08.2024 o godz. 8:00 i skończy się 23.09.2024 r. o godz. 23:59.
Po zakończeniu II tury 
status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany". 
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego. 

Kandydatów starających się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych prosimy o kontakt pod adresem: anosal@agh.edu.pl

Termin zgłoszeń: 
od 20.06.2024 r. do 23.09.2024 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Oryginał dyplomu wgrany do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem jego potwierdzenia za zgodność z orygniałem. 

 

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego
  • dyplom ukończenia studiów wyższych 
  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską (jeśli dotyczy)
  • formularz zgłoszeniowy (wygenerowany z systemu IRK)
  • tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • oświadczenie o zapoznaiu się z regulaminem studiów podyplomowych (do pobrania
    w zakładce 
    Zgłoszenia rekrutacyjne pod przyciskiem "Dokumenty i dalsze kroki")
  • poświadczenie wniesienia opłaty za pierwszy semestr studiów

Kontakt

Organizator studiów podyplomowych:

Wydział Humanistyczny
30-054 Kraków, ul. Czarnowiejska 36
budynek C-7, pokój 009

Kierownik studiów:

dr hab. Katarzyna Leszczyńska, prof. AGH
e-mail: kaleszcz@agh.edu.pl

Opieka administracyjna:

Aneta Nosal
tel. +48 12 617 42 52
e-mail: anosal@agh.edu.pl