Kod | WH_ITBM_podyplomowe |
---|---|
Jednostka organizacyjna | Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie |
Poziom kształcenia | Podyplomowe |
Języki wykładowe | polski |
Minimalna liczba studentów | 18 |
Limit miejsc | 20 |
Czas trwania | 2 semestry |
Adres komisji rekrutacyjnej | Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków |
Godziny otwarcia sekretariatu | 7:30-14:30 |
Adres WWW | https://business-management.pl/ |
Zadaj pytanie |
Rekrutacja na semestr zimowy 2025/2026 |
informacje o studiach | https://business-management.pl/ |
opłata rekrutacyjna | brak |
opłata za studia (czesne) |
I semestr: 6 700 zł Całość: 13 400 zł |
O studiach
Studia będą kształcić w zakresie strategicznego zarządzania przedsiębiorstwem, budowania i kierowania zespołami, przywództwa, nowoczesnej ekonomii, finansów przedsiebiorstwa oraz umiejętności menedżerskich. Mocną podstawą programową są kursy z zakresu zwinnego zarządzania projektami IT oraz obszaru technologii i tworzenia architektury systemów informatycznych.
Program studiów został skonstruowany z myślą o inżynierach oraz osobach, które mogą wykazać się doświadczeniem technicznym w branży IT i chcą poszerzyć swoje kompetencje w celu rozwoju w obszarze menedżerskim. Często chcą rozwijać wiedzę i kompetencje związane z zarządzaniem zespołami, działami i organizacjami w branży IT, dlatego są potencjalnymi adresatami studiów.
Kto może podjąć studia?
Uczestnikami studiów podyplomowych mogą być osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów wyższych (co najmniej inżynierskich lub licencjackich). Kandydaci powinni spełnić przynajmniej jedno z dwóch kryteriów:
- wykazać się min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym w branży IT;
- posiadać ukończone studia wyższe z zakresu informatyki, automatyki, elektroniki, telekomunikacji lub pokrewne (minimum studia inżynierskie lub licencjackie).
Uwaga! W pierwszej kolejności na studia przyjmowane będą osoby spełniające minimum jeden z dwóch powyższych warunków. Pozostali kandydaci będą rekrutowani w przypadku dostępnych miejsc wolnych zgodnie z kolejnością zgłoszeń.
Przebieg rekrutacji
Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje
Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego.
Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).
Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego
Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".
Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty
Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.
Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne
Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie". Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.
Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.
Dane do wpłaty wysyłamy tylko osobom, których zgłoszenie otrzymało status "zakwalifikowany". Ma to na celu uniknięcie przyjmowania wpłat od kandydatów zarejestrowanych poza limitem miejsc. Status "zakwalifikowany" otrzymują tylko te zgłoszenia, które mieszczą się w limicie miejsc i do których dołączone są wszystkie wymagane dokumenty.
Prosimy osoby starające się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych i tych, które chcą otrzymać fakturę wystawioną na własną działalność gospodarczą o kontakt telefoniczny +48 12 617 42 52 lub mailowy: anosal@agh.edu.pl
Termin zgłoszeń:
od 03.07.2025 r. do wyczerpania limitu miejsc
Oryginał dyplomu wgrany do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem jego potwierdzenia za zgodność z orygniałem.
Wymagane dokumenty
Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego |
|
Dokumenty wymagane do wpisu na studia |
|
Kontakt
Organizator studiów podyplomowych: |
Wydział Humanistyczny |
Kierownik studiów: |
dr Tomasz Piróg |
Opieka administracyjna: |
lic. Aneta Nosal |