• log in
  • create an account

Wydział Humanistyczny 2024/2025 - rekrutacja na studia podyplomowe

switch registrations cancel selection

The offer displayed on this page is limited to the selected registration. If you want to see the rest of the offer, select a different registration.

Projektowanie produktu i doświadczeń użytkownika (User Experience & Product Design)

Details
Code WH_UX1_podyplomowe
Organizational unit AGH University of Krakow
Level of education Postgraduate (post diploma)
Language(s) of instruction Polish
Minimum number of students 26
Admission limit 32
Duration 2 semestry
Recruitment committee address Akademia Górniczo-Hutnicza im. St. Staszica w Krakowie, Wydział Humanistyczny, ul. Czarnowiejska 36, 30-054 Kraków
Office opening hours 7:30-14:30
  Ask a question
There is currently no active phase.

(show past turns)
Rekrutacja na semestr zimowy 2024/2025

 

informacje o studiach  https://ux.agh.edu.pl/
opłata rekrutacyjna brak
opłata za studia 
(czesne)

 I semestr: 6 000 zł
II semestr: 5 000 zł

Całość: 11 000 zł

O studiach

Studia User Experience & Product Design uczą podejścia do tworzenia produktów interaktywnych w oparciu o wiedzę, a nie przeczucia, tak aby zaprojektowane produkty były intuicyjne i wartościowe dla użytkowników. Studia rozwijają kompetencje badawcze, strategiczne, projektowe i liderskie. Ich program oparty jest na metodyce Human-Centered Design, czyli projektowania zorientowanego na człowieka, i jest realizowany zgodnie z duchem Lean Startup. Wykładowcy kładą nacisk na efektywne techniki badania i projektowania doświadczeń użytkownika, łatwo osiągalne także dla małych zespołów projektowych czy start-upów. Pokazują, jak włączyć działania projektowe w codzienną pracę całego zespołu, jak robić to w zgodzie z agile i ze wszystkimi interesariuszami projektu.

Studia kładą nacisk na zdobywanie wiedzy poprzez praktykę i zanurzenie w doświadczeniu, dzięki rozwiązywaniu przez studentów realnego problemu projektowego, pracy w małych zespołach pod okiem mentorów, dzięki współpracy z partnerem biznesowym oraz zajęciom z doświadczonymi praktykami.

 

Wszystkie zajęcia XVII edycji studiów będą odbywać się w formie stacjonarnej. 

 

Kto może podjąć studia?

Studia skierowane są do osób pracujących w branży UX, jak i do osób, które dopiero zaczynają lub chcą rozpocząc pracę związaną z projektowaniem doświadczeń użytkownika.

Uczestnikami studiów mogą być osoby posiadające dyplom ukończenia studiów wyższych (co najmniej inzynierskich lub licencjackich).

 

Przebieg rekrutacji

Krok 1: Załóż konto w systemie IRK i uzupełnij wymagane informacje

Za pomocą przycisku "utwórz konto", który znajduje się w prawym górnym rogu strony, załóż konto w systemie IRK. Na podany w procesie tworzenia konta adres e-mail zostanie przesłany link aktywacyjny do konta kandydata. Po aktywowaniu konta i uzupełnieniu wymaganych informacji w zakładce Formularze osobowe możesz dokonać zgłoszenia rekrutacyjnego. 

Uwaga! Kliknięcie linku aktywacyjnego jest niezbędne do podjecia kolejnych kroków umożliwiających dalsze etapy rekrutacji na studia (zalecane jest podanie adresu e-mail, z którego faktycznie korzystasz).

Krok 2: Dokonaj zgłoszenia rekrutacyjnego

Na niebieskim pasku na górze strony znajduje się przycisk Oferta, z której należy wybrać kierunek studiów podyplomowych i dokonać zgłoszenia poprzez przycisk "Zapisz się".

Krok 3: Wgraj do systemu IRK wymagane w procesie rekrutacji dokumenty

Kliknij tutaj i wgraj wymagane w procesie rekrutacji dokumenty. Wszystkie Twoje zgłoszenia rekrutacyjne znajdziesz w sekcji "moje konto" w zakładce Zgłoszenia rekrutacyne.

Krok 4: Potwierdź swoje zgłoszenie rekrutacyjne

Gdy wszystkie wymagane w procesie rekrutacji dokumenty zostały poprawnie wgrane do systemu IRK należy potwierdzić swoje zgłoszenie klikając przycisk "Potwierdź zgłoszenie"Dopiero potwierdzenie zgłoszenia pozwoli uzględnić Twoją aplikację w procesie rekrutacji.

Uwaga! Po kliknięciu przycisku "Potwierdź zgłoszenie" nie będziesz miał już możliwości edycji wprowadzonych danych.

Rekrutacja będzie prowadzona w dwóch turach. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń.

I tura rozpocznie się 02.09.2024 r. o godz. 8:00 i skończy się 16.09.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu I tury status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".  
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego. 

II tura (jeśli będą wolne miejsca) rozpocznie się 20.09.2024 o godz. 8:00 i skończy się 30.09.2024 r. o godz. 11:00.
Po zakończeniu II tury 
status osób, które złożyły komplet wymaganych dokumentów zmieni się na "zakwalifikowany".  
Do osób zakwalifikowanych zostanie wysłana informacja z danymi do wpłaty czesnego. 

Osoby starające się o dofinasowanie od pracodawców lub instytucji publicznych prosimy o kontakt pod adresem: anosal@agh.edu.pl

Termin zgłoszeń: 
od 2.09.2024 r. do 30.09.2024 r. lub do wyczerpania limitu miejsc.

Oryginał dyplomu wgrany do systemu IRK należy dostarczyć na pierwsze zajęcia, celem jego potwierdzenia za zgodność z orygniałem. 

 

Wymagane dokumenty 

Dokumenty wymagane podczas wysyłania zgłoszenia rekrutacyjnego
  • dyplom ukończenia studiów wyższych 
  • apostille lub legalizacja dyplomu uzyskanego poza Polską (jeśli dotyczy)
  • formularz zgłoszeniowy (wygenerowany z systemu IRK)
  • tłumaczenie na język polski dokumentów wydanych w innym języku niż język polski
Dokumenty wymagane do wpisu na studia
  • oświadczenie o zapoznaiu się z regulaminem studiów podyplomowych (do pobrania
    w zakładce 
    Zgłoszenia rekrutacyjne pod przyciskiem "Dokumenty i dalsze kroki")
  • poświadczenie wniesienia opłaty za pierwszy semestr studiów

Kontakt

Organizator studiów podyplomowych:

Wydział Humanistyczny
30-054 Kraków, ul. Czarnowiejska 36
budynek C-7, pokój 009

Kierownik studiów:

dr Maria Stojkow

tel. 889 505 377
e-mail: stojkow@agh.edu.pl

Opieka administracyjna:

Aneta Nosal

tel. +48 12 617 42 52
e-mail: anosal@agh.edu.pl